Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Budowanie schronienia oraz crafting w Falloucie 4 zupełnie opcjonalne
Ilość nowinek, jakie zostały zapowiedziane w Falloucie 4 podczas czerwcowej prezentacji gry na targach E3, mogła sprawić wrażenie, jakoby deweloperzy próbowali wprowadzić do swojego postapokaliptycznego RPG-a elementy survivalu, tower defense czy symulatora randkowania. Ale wszyscy fani, którzy bali się, że po drodze zgubiona zostanie tożsamość tej kultowej serii, mogą odetchnąć z ulgą – gra nigdy nie zmusi nas do wykorzystywania nowych opcji.

Tak przynajmniej twierdzi Pete Hines, wiceprezes do spraw marketingu w firmie Bethesda Softworks. Jako przykłady podaje on budowanie schronienia oraz crafting: „To zupełnie opcjonalna aktywność, którą wykonujesz tylko wtedy, gdy masz na to ochotę. Jeżeli niezbyt cię to obchodzi, po prostu zajmujesz się misjami oraz zleceniami pobocznymi, pomijając dodatkowe elementy”. Oczywiście wykorzystanie nowych opcji przyniesie nam pewne korzyści – np. tworząc własną osadę mamy natychmiastowy dostęp do handlarzy, którzy się tam osiedlą – nigdy jednak nie będą to profity dające ogromną przewagę. „Tak naprawdę, możesz ukończyć grę i nawet nie zauważyć, że taka funkcja istnieje” - przyznał Hines.

Źródło:
Jakub Mirowski - GRY-OnLine
Klemens
2015-08-14 15:32:02
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow